Zákaznický servis

Zákaznický servis vychází jak ze sktriktního vyžadováním pravidel, tak lidsky vstřícného přístupu. Nalézt mezi nimi rovnováhu jistě není nijak lehký úkol. Avšak schopnost zajistit efektivní služby v zákaznicky přívětivém prostředí je v naší práci naprosto zásadní.

Jak toho dosahujeme v ICTS?

  • Najímáme výhradně profesionály,
  • pro výcvik používáme prověřené tréninkové programy a zaměstnance důkladně cvičíme v prozákaznickém přístupu,
  • získáváme zpětnou vazbu pomocí dotazníkových šetření u klientů i jejich zákazníků.

Odrazem našich firemních hodnot a zásad je i pevné přesvědčení, že nejlepší zacházení si zaslouží naprosto každý pasažér. Velice dobře chápeme, že každý pasažér je pro naše klienty důležitý.

Náš interní Systém řízení kvality hraje zásadní roli při poskytování vysoce kvalitních služeb zákazníkům; ICTS už přes 10 let splňuje evropský referenční rámec pro zajištění kvality ISO 9001:2000.